Full Width FAQs

This is some basic text information about the FAQs page. You can leave it empty if you do not want to display this information. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit, sed diam nonummy nibh euismod tincidunt ut laoreet dolore magna aliquam erat volutpat.

Aký je postup v prípade výkonu operačného zákroku v rámci ORL JAS?

  1. Pacient príde na odborné vyšetrenie.
  2. Lekár pacienta vyšetrí a urči ďalší postup – liečbu/operačný zákrok.
  3. V prípade operačného zákroku, je potrebné dostaviť sa na POV (predoperačné vyšetrenie) o deň skôr od stanoveného termínu  o 13:00 hod. ( pacient po POV odchádza domov).
  4. Stanovený termín operácie sa pacient dostaví na príjem v čase medzi 7:00-7:15 hod. na
    recepciu.
    Po ukončení operačného zákroku odchádza pacient do domácej starostlivosti.
  5. Kontrola po operácii na ambulancii je plánovaná na 8 deň po zákroku (ak lekár neurčí inak)

Aké sú možnosti objednania na vyšetrenie?

Ny vyšetrenie je možné objednať sa nasledovne: osobne- recepcia, email, telefonicky. Pre objednanie použite nasledovné kontakty.

S akými poisťovňami majú ambulancie uzatvorené zmluvy?

Pozrite si komplet zoznam našich ambulancií a služieb. Vždy v popise nájdete spolupracujúce zdravotné poisťovne.

Aké sú priestory kliniky?

Klimatizované, monitorované bezpečnostným kamerovým systémom, bezbariérový prístup k ambulanciám. V budove je výťah priamo z prízemia.

Aké je vybavenie kliniky?

Ambulancie, čakáreň, WC, operačná sála, pooperačné lôžkové izby, výťah, kaviareň.

Aké sú možnosti platby za vyšetrenie?

Hotovosť, platba kartou (momentálne nedostupná) , prevod na bankový účet len pri operáciach. Pozrite si komplet zoznam našich ambulancií a služieb. Vždy v popise nájdete spolupracujúce zdravotné poisťovne.

Aké ambulancie sa na klinike nachádzajú?

Aktuálny a kompletný zoznam našim ambulancií a služieb, ktoré Pinium Family clinic ponúka nájdete TU.