FAQ – často kladené otázky

Vybrali sme pre vás odpovede na najčastejšie otázky. Priebežne budeme dopĺňať odpovede na ďalšie často kladené otázky.

Aký je postup v prípade výkonu operačného zákroku v rámci ORL JAS?

  1. Pacient príde na odborné vyšetrenie.
  2. Lekár pacienta vyšetrí a urči ďalší postup – liečbu/operačný zákrok.
  3. V prípade operačného zákroku, je potrebné dostaviť sa na POV (predoperačné vyšetrenie) o deň skôr od stanoveného termínu  o 13:00 hod. ( pacient po POV odchádza domov).
  4. Stanovený termín operácie sa pacient dostaví na príjem v čase medzi 7:00-7:15 hod. na
    recepciu.
    Po ukončení operačného zákroku odchádza pacient do domácej starostlivosti.
  5. Kontrola po operácii na ambulancii je plánovaná na 8 deň po zákroku (ak lekár neurčí inak)

Aké sú možnosti objednania na vyšetrenie?

Ny vyšetrenie je možné objednať sa nasledovne: osobne- recepcia, email, telefonicky. Pre objednanie použite nasledovné kontakty.

S akými poisťovňami majú ambulancie uzatvorené zmluvy?

Pozrite si komplet zoznam našich ambulancií a služieb. Vždy v popise nájdete spolupracujúce zdravotné poisťovne.

Aké sú priestory kliniky?

Klimatizované, monitorované bezpečnostným kamerovým systémom, bezbariérový prístup k ambulanciám. V budove je výťah priamo z prízemia.

Aké je vybavenie kliniky?

Ambulancie, čakáreň, WC, operačná sála, pooperačné lôžkové izby, výťah, kaviareň.

Aké sú možnosti platby za vyšetrenie?

Hotovosť, platba kartou (momentálne nedostupná) , prevod na bankový účet len pri operáciach. Pozrite si komplet zoznam našich ambulancií a služieb. Vždy v popise nájdete spolupracujúce zdravotné poisťovne.

Aké ambulancie sa na klinike nachádzajú?

Aktuálny a kompletný zoznam našim ambulancií a služieb, ktoré Pinium Family clinic ponúka nájdete TU.